Budapest éjszakai bringatúra

Délután felkerekedtünk Kiskőrösről bringákkal (két merész Jótifutis) hogy megnézzük milyen éjszaka Budapest!

Soltvadkerten autóba szálltunk, mert kedves bringatársaink nemcsak remek kerekesek, remek szervezők is! Újpesten, a külső Váci úton, a Duna Plaza mellett szálltunk ki az autókból. Régen sötét volt már mire a pedálgépek nyergébe szálltunk és irány a belváros. Mire a Hősök terére értünk, az eső is eleredt.

Ez kissé siettette a halasi biciklisek fotózási hajlamát, nyeregbe pattantunk és bőven ömlő záporban végighajtottunk az Andrássy úton. Mire az Operához értünk, már mindenki bőrig ázott. Így jegy és meghívó nélkül programunkba iktattunk egy kis kerékpáros Operaház látogatást. A bejárat árkádjai alatt mintegy fél órát ácsorogtunk mire elállt az őszi zivatar. Én addig is készítettem pár nedves fotót a kedves-nedves halasiakról, az Opera patinás lámpáiról és az Andrássy út túlsó oldalán árválkodó, néhai Balett Intézet épületéről.

bringatúra

Elázva, de nem átfázva indultunk tovább. A Deák tér érintésével hajtottunk el a Kiskörúton a Ferenc József híd pesti hídfőjéig, majd itt a Duna-menti kerékpárúton végigtekerve elhajtottunk a Művészetek Palotája és a Nemzeti Színház mellett. Itt átkeltünk a budai részre, és a Gellért tér érintésével a Várbazár mellet volt a következő megállónk.

A Clark Ádám tér érintésével indultunk tovább, fel a budai várba. A combos emelkedő néhány, alföldi lapályon acélozódott halasi bringást kissé megviselt, de némi kárpótlást kaptunk a Mátyás templom, a Halász bástya valamint a Duna túlsó partján elénk táruló Parlament látványával. A vizuális élményekre blazírozó biciklitúránk érdemi része itt véget is érhetett volna. Ám volt még egy fontos találkánk. A szemünket kielégítve, éjjel 3/4 12-kor a Batthyány téri “Nagymama NonStop Palacsintázójában” a gyomrunkat is ki kellett elégítenünk.

Éjfél is elmúlt már, mire újra bringára szálltunk és visszakerekeztünk a Dunaplaza mellett lévő parkírozóba. Bringákat fel, és a sofőröket kivéve, kollektív bóbiskolással töltöttünk ez elkövetkező pár órát. Majd vissza Soltvadkertről Kiskőrösre. Hajnali négykor egy frissítő fürdő után ágyba is kerültünk!

Share.

About Author

Leave A Reply

Miben tudok segíteni? Klikk ide!

Jelenleg nem vagyunk elérhetőek, kérlek hagyj üzenetet, ügyfélszolgálatunk hamarosan keresni fog. Köszönjük szépen.

Kérdések , kérések ? Szívesen segítünk mindenben!

Kattints ide hogy elkezd a csevegést

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.