Lesi tó

Október elején a Makadám Világjáró és Környezetvédő Kerékpárosok Egyesülete által szervezett túrán vettünk részt a fiammal, amelynek célja a festői környezetben elhelyezkedő Lesi tó volt.

lesi tó

Hajnal 4 órakor indultunk Gyuláról, hogy a 162 km.-t mindenki kényelmesen teljesíteni tudja. Ezúttal úgy terveztük, hogy nem biciklivel megyünk, hanem csak az őket kísérő autóban utazunk. Végül úgy alakult, hogy a csapat egyik tagja kölcsönadta nekem az ő biciklijét, így Bélfenyértől már én is velük tekertem. Az út folyamán ismét újabb túratárakkal ismerkedtem meg, sokat beszélgettünk, viccelődtünk. Mivel még soha nem tekertem fel semmilyen hegyre, így fogalmam sem volt, hogy mi vár rám, de szerencsére nagyon sokat segítettek a túratársak, és őszintén elmondták, hogy mi várható. Voltak könnyebb, és nehezebb szakaszok is; volt, ahol már csak macskakő volt, mert olyan meredek volt az út (12%), hogy nem tudták leaszfaltozni. Igazi küzdelem nemcsak a testnek, de a léleknek is: hogy nem szabad feladni még a sokadik hajtűkanyar után sem. Végül megcsináltam, felértem a hegytetőre; ami fantasztikus érzés volt! Innen már csak gurulni kellett lefele, viszont ez is elég kalandos volt, hiszen ez a rész köves, kavicsos, homokos. Eléggé rázós, viszont egyben gyönyörű is, hiszen rengeteg vízesést láthattunk út közben.

Másnap egy könnyű gyalogtúra keretében elsétáltunk a Kereszt kilátóhoz, a Medve sziklához, megnéztünk egy barlangot, ahol még denevérek is voltak, és átkeltünk a hideg vizű patakon is.  Este mindenkinek jól esett a gulyás leves, amit a szállásadónk főzött nekünk, viszont hamar nyugovóra tértünk, hiszen másnap szintén hajnalban indultunk haza. Az útvonal ugyanaz volt, viszont mégis másabb, mert  most felfele kellett tekerni a köves, makadám úton, ráadásul még sötét volt amikor elindultunk. Lefele viszont mindenki száguldozott, persze csak biztonságos keretek között J. Úgy alakult, hogy a fiam is kapott kölcsön egy biciklit, így ő is velünk tudott tartani, és mivel neki is nagyon tetszett, jövőre már mi is kerékpárral szeretnénk teljesíteni az egész távot. Ez a túra egy életre szóló élmény, mindenkinek nagyon ajánlom ! 🙂

Share.

About Author

Leave A Reply

Miben tudok segíteni? Klikk ide!

Jelenleg nem vagyunk elérhetőek, kérlek hagyj üzenetet, ügyfélszolgálatunk hamarosan keresni fog. Köszönjük szépen.

Kérdések , kérések ? Szívesen segítünk mindenben!

Kattints ide hogy elkezd a csevegést

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.